Press Releases

10.10.2016 Kodak Alaris Expands Scanner Portfolio Further to Drive Digital Transformation

Lue lisää

12.8.2016 Kodak Alaris Helps Customers Rein in Data Chaos to Capture Growth

30.6.2016 Data Archiving Leader Alliance Storage Technologies, Inc. Releases Revolutionary New Data Archiving Storage Solution

Lue lisää

22.6.2016 Alliance Storage Technologies, Inc., a New Sony Optical Disc Archive Solutions Reseller, Plans to Revolutionize Data Archiving Technology

Lue lisää

7.6.2016 Data Archiving Leader: Optical Technology Best Option for Data Archiving

Lue lisää

8.6.2016 ARC Document Solutions Gains Speed, Accuracy and Reliability with Scanners from Kodak Alaris

Lue lisää

31.5.2016 New Program for Plasmon Data Archiving Library Customers Designed to Enhance Customer Satisfaction

Lue lisää

24.5.2016 Upland Software Ensures the Highest Standards for Reliability and Performance with Certification of Kodak Alaris Scanners

Lue lisää

5.5.2016 Kodak Alaris Offers New Photo Scanning Options to Meet Changing Demands of Digital Imaging Professionals

Lue lisää

8.2.2016 Lightspeed invests in a new high volume production scanning solution from Kodak Alaris saving money while broadening services offered to customers

Lue lisää

3.2.2016 SRDx - New Dust and Scratch Removal - Specially suited for Epson scanners that do not have an infrared channel.

Lue lisää

3.2.20166.1.2016 Buyers Lab Honors Kodak Alaris with 2016 Scanner Line of the Year and Three Winter Pick Awards

Lue lisää

21.1.2016 Imaging Resource - Non-infrared Dust & Scratch Removal

Lue lisää

8.1.2016 EzeScan to support Kodak Capture Pro Software with advanced integration connectors to eliminate manual processes and increase data accuracy

Lue lisää

5.1.2016 Kodak Alaris Takes Advantage of Google’s Weave IoT Platform to Simplify Document Capture for Mobile and Web Connected Users

Lue lisää

 

 

 

 

Tuki

Tukitiimi

ProPac Service merkin alla toimitamme täydellisen sarjan teknisiä palveluja ohjelmistoille, laitteistolle, mukaan lukien paikan päällä tapahtuva huolto, yksikön vaihto, vuokraukset ja takuukorjaukset. Sijoitamme myös jatkuvasti koulutukseen voidaksemme pitää huoltohenkilöstön ajan tasalla viimeisimmästä teknisestä kehityksestä. Tuloksena on Suomen ja pohjoismaitten sekä Baltian kattava verkosto huippupäteviä henkilöitä, jotka ovat valmiina täyttämään kaikki digitoinnin toimintatarpeet.

Professional Solution PS

Olipa kysymyksessä Plasmon tallennin tai Kodak skanneri, IRIS, Reflecta tai LaserImage projektiin liittyvästä asiasta, meillä on toimiva tukitiimi käyttöösi. Paikallisista ja kansainvälisistä asiantuntijoista koostuvat tukitiimimme (Professional Solution) tarjoavat konsultointi-, täytäntöönpano- ja projektinhallintapalveluja.
Proscan Support: tech@proscan.fi , jos havaitset toimintahäiriöitä järjestelmässäsi tai ota yhteyttä Proscan Support: propac@proscan.fi, kun asia koskee ProPac ylläpitosopimusta, asennusta tai koulutusta.            
       

ProPac ylläpitosopimus

Ylläpitosopimus on Proscanin:in ja asiakkaan välinen sopimus, jossa Proscan sitoutuu maksua vastaan pitämään toimittamat ohjelmistot ja skannaus/ digitointijärjestelämät käyttökuntoisena vasteajalla. Ylläpitosopimukseen kuuluu myös neuvontapalvelu ja ohjelmiston tärkeät versiopäivitykset.

ProPac ylläpitosopimus
- kaikki uudet versiot - minor ja major
- sertifioitu tuki vasteajalla
- valmistajan kaikki patchit ja ilmoittamat päivitykset.
-1st Line Support, propac@proscan.fi, sekä puhelin- että s-postituki
-implementointi- ja räätälöintituki
-ProPac ylläpitosopimukset, sis. myös versiop

Teleform tuoterekisteröinti

Rekisteröi mahdollisimman pian asennuksen jälkeen Teleform ohjelmisto jotta takuu, tuki ja ilmaiset viimeisimmät päivitykset astuvat voimaan. Aktivoi alla yllä "tuoterekisteröinti" kuvake ja täytä kaikki tuotetiedot. Tuoterekisteröinti takaa myös viimeisimmän informaation Teleform tuotteesta.

Kodak tuoterekisteröinti

i

Rekisteröi mahdollisimman pian asennuksen jälkeen Kodak ohjelmisto tai skanneri jotta takuu, tuki ja ilmaiset viimeisimmät päivitykset astuvat voimaan. Aktivoi alla yllä "tuoterekisteröinti" kuvake ja täytä kaikki tuotetiedot. Tuoterekisteröinti takaa myös viimeisimmän informaation Kodak tuotteesta.

Plasmon tuoterekisteröinti

Rekisteröi mahdollisimman pian asennuksen jälkeen Plasmon tuote jotta takuu, tuki ja ilmaiset viimeisimmät päivitykset astuvat voimaan. Aktivoi alla yllä "tuoterekisteröinti" kuvake ja täytä kaikki tuotetiedot. Tuoterekisteröinti takaa myös viimeisimmän informaation Plasmon tuotteesta.

IRIS tuoterekisteröinti

Rekisteröi mahdollisimman pian asennuksen jälkeen IRIS ohjelmisto tai tuote jotta takuu, tuki ja ilmaiset viimeisimmät päivitykset astuvat voimaan. Aktivoi alla yllä "tuoterekisteröinti" kuvake ja täytä kaikki tuotetiedot. Tuoterekisteröinti takaa myös viimeisimmän informaation IRIS tuotteesta.

 

 

 

 

 

 

 

 

Suomen ja Baltic PS tuki:

 

Proscan Oy
Professional Solution PS
Fredrikinkatu 38 A3
00100 Helsinki
puh: +358(0)400 411 107

OÜ Proscan Estonia:
Akadeemia tee 21
12168 Tallinn, Estonia
Office time: 9:00-17:00
phone:+358(0)400 411 107

Contact us
Support: tech@proscan.fi Sale: sale@proscan.fi
Takuu ja ProPac: propac@proscan.fi

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



www.proscan.fi | © Proscan 2016 | Sivukartta | Partner Extranet